SERVIS MASAŽNIH FOTELJA

Kupnjom proizvoda ostvarujete pravo na jamstveni rok koji je propisao proizvođač kao davatelj jamstva ili uvoznik, a takođe i mogućnost doplate za produljenje redovitog jamstva.

Za informacije o produljenom jamstvu molimo da kontaktirate naš ured prodaje.

 

Za sve proizvode iz našeg asortimana osigurali smo jamstvo i rezervne dijelove, u skladu sa zakonskim odredbama, kao i mogućnost popravka originalnim dijelovima.

Sve proizvode kupljene kod nas preuzet ćemo i popraviti u slučaju kvara u najkraćem mogućem roku, te vratiti na vašu adresu.

U slučaju da imate bilo kakav upit, nejasnoću ili sumnju u neispravnost vašeg proizvoda, molimo da kontaktirate naše urede prodaje, te pozovete ili pošaljete e-mail.

U najkraćem roku kontaktirat će vas naš odjel za informacije, te dogovoriti daljnje radnje potrebne za ispravno korištenje vašeg proizvoda.

 

Zbog svakodnevnih upita, savjetujemo da ne kupujte proizvode bez mogućnosti popravka i servisiranja nego samo od prodavatelja sa originalnim rezervnim dijelovima.

    

Usprkos dugogodišnjem iskustvu, masažne fotelje i masažere kupljene kod drugih prodavatelja najčešće nismo u mogućnosti popraviti u svom servisu, upravo iz tog razloga.

Važno je da pri pozivu osigurate podatke iz jamstvenog/garantnog lista koji ste zaprimili na isporuci proizvoda.

Pošaljite vaš upit i kontakt na mail ovdje.

Bioproduct International d.o.o.

Hribarov Prilaz 6/a,

Oktogon- Dugave

10010 Zagreb

prodaja@bioproduct.hr

b.p.eurogrupa@zg.t-com.hr

tel +385/1 /66 99 361, mob 091/4000 960

http://www.bioproduct.hr

Koristimo kolačiće u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva na stranici. Nastavkom pregledavanja ove stranice pretpostavit ćemo da ste suglasni.
Saznajte više Slažem se